20 Eylül 2016 Salı

g2a goldmine ile para kazanma

G2a goldmine nedir?

G2a goldmine bizlere satış ortaklığı yaparak internetten para kazanmamızı sağlayan bir sistemdir, site içerisinde steam oyunları, cd-key ler ve bir çok kategoride değişik alternatifler mevcuttur eğer sizinde oyun düşkünü arkadaşınız var ise bu siteden para kazanmanız çok zor olmayacak sitenin en güzel yanı ise sizin davetiyenizle gelen kişi 2 yıl boyunca yaptığı alışverişlerden prim alacaksınız. Site cookies denilen çerezleri kullanması sayesinde sizin linkinize bir kere bile tıklamış olan kişi daha sonradan her hangi bir yerden girse bile aynı tarayıcıyı kullandığı için direk sizin referansınız olarak alışveriş yapacaktır.

g2a goldmine ile nasıl para kazanırım?

Para kazanmak oldukça basit ama sitenin arayüzü biraz değişik ve forumlarda herhangi bir detaylı tanıtım olmadığı için ben video ile anlatımı mı desteklemek istedim.
Siteden para kazanma prensibi çok basittir, üye olduktan sonra size verilen referans linkini alarak forumlar ve çok çeşitli sosyal medya sitelerinde paylaşarak para kazanabilirsiniz. Ama benim size vermek istediğim bir kaç ipucu var.
Siteden aldığınız linke güzel bir isim verin (bkz: steam-indirim-kodu) bu tarz bir link dikkat çekecektir facebook gibi sosyal paylaşım sitelerinin oyun grupları vardır bu gruplara gönderi şeklinde paylaşın ve indirim var beyler diyin, siteye giren kişi ürün satın almasa bile 2 yıl boyunca çerezlerine gireceği için daha sonradan bu siteden yaptığı alışverişlerden prim alacaksınız. Bu site internetten para kazanma adı altında sadece oyun kategorisine girdiği için oyunlarla arası iyi olan insanlar güzel paralar kazanabileceğini umuyorum.
Sitede ödeme yöntemleri olarak; Paypal , Bitcoin , Skrill , Bank Transfer , Webmoney
Sitede herhangi bir alt ödeme limiti mevcut değildir, istediğiniz miktarda çekebilirsiniz.

Tanıtım videosu bize ait değildir lakin izlerseniz daha iyi anlarsınız 

http://link.tl/PVEe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder